Min passion är att dela och ge kunskap.
Och att få ta del av andras erfarenheter och klokhet. Därtill ser jag till att ha ett fokus på både ledarskap
och medarbetarskap. Vi människor är det centrala,
oavsett om det gäller ren affärsutveckling eller olika kommunikationsinsatser.

 

Jag är nyfiken som person och jag tycker att det är fantastiskt att få ta del av andras kunskap och erfarenhet.
Ur kundens kunskap och affär - tillsammans med mitt externa perspektiv - så skapas den bästa kommunikationen. 
Och jag är starkt övertygad om att varje människa har en större kapacitet än vad hen själv tror, det försöker jag alltid locka fram.

Kopplat till förändringsarbeten så har jag fokus på digital utveckling i till exempel arbeten inom employer branding, content marketing, kanalstrategier, konceptutveckling och produktioner i olika kanaler. Jag väljer att se den interna och externa kommunikationen helt transparent - det som kommuniceras till de anställda ska också kunna upplevas av kunderna och omvärlden.

Att ha kul och trivas tillsammans är viktigt, jag månar mycket om mina relationer i mitt nätverk.
Vi kan alla lära oss mer och vi kan alla dela med oss lite mer av vår kunskap.

Jag är stolt över att ha fått utmärkelsen som “Årets inspiratör” av Marknadsföreningen Stockholm.
Att inspirera andra är en av mina målsättningar.

 

Ni kan också kika in på mina sociala kanaler:

 

Uppdrag

Unknown.png

IHM BUsiness school

Som partner och lärare på IHM Business School genomför och utvecklar jag utbildningar, just nu aktuell med utbildningen IHM Content Marketing. Jag modererar också workshops och skräddarsyr utbildningar.

Mina engagemang

Content marketing är kommunikation och marknadsföring där avsändaren skapar och sprider
redaktionellt innehåll som upplevs som intressant och relevant av målgruppen. 
Genom mina engagemang som styrelseordförande och nätverksledare inom content marketing stödjer jag branschens utveckling. 

logo-agencies.png

Swedish Content Agencies
- styrelseORDFÖRANDE

Sedan några år är jag engagerad i Swedish Content Agencies, numera som styrelseordförande. Swedish Content Agencies är en branschorganisation för byråer och kommunikationsköpare som arbetar med content marketing och redaktionell kommunikation. Vi informerar, utbildar och företräder och vi samarbetar med andra branschaktörer, både nationellt och internationellt.

MIS_logo_pos kopia.png

marknadsföreningen
i stockholm - nätverksledare

Marknadsföreningen i Stockholm är en mötesplats inom kompetensutveckling för professionella inom marknadsföring, kommunikation, PR och media. Som en nätverksledare för Content Marketing nätverket så har jag fokus på erfarenhetsutbyte inom det området.

Jag stödjer organisationerna

Transprent-Logo-Help-to-Help.png

Help to help - kunskap i utvecklingsländer

Jag stödjer organisationen Help to Help. Genom att bidra med min kompetens och mina timmar som kommunikationsrådgivare, så stödjer jag deras fina arbete med att investera i kunskap i utvecklingsländer. Help to Help hjälper till självhjälp genom att sponsra universitetsutbildning för ungdomar och bygga broar mellan studenter och näringsliv i utvecklingsländer. Det handlar om blivande sjuksköterskor, läkare, lärare, ingenjörer, agronomer, jurister, ekonomer och naturvetare i Östafrika.

hejengagemang-grafik-logo-1.png
 

för ett mer engagerat sverige

Engagemang är bland det viktigaste som finns. Numera är jag "Engagemangsvän" i det fina initiativet HejEngagemang! Vi kan alla bidra till ett mer engagerat Sverige genom att börja visa och dela med oss av vårt engagemang! HejEngagemang gör Sverige till ett mer engagerat, gladare och friskare land. Vår vision är en värld där de många människorna arbetar med saker de brinner för, inte för att vi måste utan för att vi vill. Vi är övertygade om att vi kan så mycket bättre och att vi tillsammans kan skapa förutsättningar för ett ökat välmående och fler lustfyllda och lönsamma prestationer.